دیپی فایل فروشگاه ارائه دهنده بهترین فایل های آموزشی و هنری در قالب pdf ، فیلم و عکس

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 1277

کسب درآمد از اینترنت ماهانه بالای 12 میلیون با دو روش کاملا متفاوت


کسب درآمد از اینترنت ماهانه بالای 12 میلیون با دو روش کاملا متفاوت

 

لطفا این متن را تا آخر بخونید مطمئن باشید ظرر نمیکنید.

 

چگونه از اینترنت کسب درآمد کنیم؟ این سوالی است که این روزها در ذهن خیلی از جوان های علاقه مند به کسب درآمد اینترنتی وجود دارد.

 


 


اینو میدونم که خیلی از شما این سوال براتون پیش اومده و بارها برای پیدا کردن جواب سوالتون کلمه «کسب درآمد از اینترنت» رو در گوگل یا مرورگرتون جستجو کردین و با سایت هایی مواجه شدین که شعار هایی مثل «کسب درآمد اینترنتی روزانه بالای دو میلیون» و «کسب درآمد از اینترنت در 7 روز» یا«کسب درآمد اینترنتی اقعی ماهانه بالای 100 میلیون» می دهند و این ها رو در قالب پکیج هایی به شما میفروشند که محتوای آن ها اصلا چیزی نیست که شما انتظار آن را دارید و در این میان کسی جز آن ها سود نکرده است و شما نا امید و درمانده دستتان به هیچ جایی بند نیست و هیچکاری هم از دستتون برنمیات.

تو این اوضاع اقتصادی و قیمت های سر به فلک کشیده دیگه کمتر کسی پیدا میشه که به فکر دیگران باشه و به کسی کمک کنه یا دست کسی رو بگیره و با خودش بالا بکشه و راه موفقیت رو به دیگران نشون بده، تقریبا میشه گفت همه به فکر خودشونن و هر کسی دنبال اینه که راه موفقیت خودشو در یجایی پیدا کنه

بسیاری از افراد به امید اینکه در آینده بتونند شغل مناسبی داشته باشند، به سختی درس میخونن و عده ای هم به دنبال این هستند که راه صد ساله رو یک شبه طی کنند. و در این میان بعضی ها از دسته اول موفق میشوند ولی نه به آنصورت که تصور میکردند و بعضی از آن ها حتی بعد از فارغ التحصیلی در پیدا کردن شغل شکست میخورند و زحماتی که این همه سال کشیده بودند و شب بیداری هایی که برای موفقیت و رسیدن به هدفشون متحمل شده بودند به راحتی هیچ و پوچ میشوند و برباد میروند. کسانی هم هستند که به دلیل نداشتن سرمایه کافی برای ایجاد شغل زیردست این و آن میشوند و تا آخر عمرشون حسرت یک زندگی خوب و با وقت آزاد برای بیشتر در کنار خانواده بودن در دلشون میمونه و هیچ وقت نمیتونن نیازهای خودشون و خانوادشون رو برطرف کنند و خیلی از جون ها هستند که در این شرایط حتی پول شارژ گوشی خودشون هم ندارند و بسیاری هم مجبورند که برای برطرف کردن نیازهاشون به کارهای سختی مثل کارگری در رستوران ها یا مغازه هایی که هیچ وقت حقوقشون به اندازه ای نبوده که مورد رضایتشون باشه و عده کمی هم به سختی و مشقت موفق میشن که یک شغل دولتی پیدا کنند که باز هم سختی های خودشو داره و باید با 12 ساعت کار و اضافه کاری و کم خواب و صبح زود بیدار شدن و مشکلات اداری و هزار جور کاغذ بازی و مشکلاتی که اگه بخوام یکی یکی براتون نام ببرم تقریبا یک صفحه میشه.

 

در این میان یک چیزی هست که اسمش خیلی بد در رفته و برای بعضی ها مثل رویا میمونه و همه فکر میکنن که این یک کار دست نیافتنی و غیر ممکن هست. حتی بعضی ها تا چیزی در این مورد به گوششون میخوره خندشون میگیره و همه فکر میکنن برای این کار باید تخصص و تجربه کافی داشت، تا کسی بتونه در این راه موفق بشه. و کسانی هم هسنتند که به این کار باور دارند و تصمیم میگیرند که این کار رو شروع کنند و به رمز و راز اون پی ببرند اما در این راه گرفتار تله های کلاهبردارانی میشوند که هیچ چیز بغیر از سود خودشون براشون مهم نیست و کارشون اینه که فقط از اعتماد مردم سوء استفاده کنند و از سادگی آن ها نهایت استفاده رو ببرند و حتی متأسفانه باعث بدنامی خیلی های دیگه شده اند و با فروش محصولات و پکج هایی با محتواهای آموزشی بدرد نخور یا غیر قانونی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران است، پکیج های آموزشی واقعی کسب درآمد از اینترنت را در ذهن مردم به یک چیز بی ارزش و تله ای اینترنتی جلوه داده اند، بطوری که هیچکس دیگه جرأت نمیکنه به اینجور سایت ها اعتماد کنه و من به مردم عزیزمون در این مورد حق میدم که دیگه اینجور سایت ها رو باور نمیکنند.

چون خودم هم یه زمانی گول این سایت ها رو خوردم و میدونم که برای فروش پکیج هاشون چطور از ترفند های تبلیغاتی استفاده میکنند تا ذهن مخاطب رو هر چه بیشتر به سمت اهدافشون هدایت کنند.

 

اما من اینجام تا به هرکی که داره این مطلب رو میخونه بگم که هنوز هستند کسانی که خیر و خوبی مردم رو میخوان و حاضرند تجربیات و بهترین رازهای موفقیت خودشون رو کاملا صادقانه و بدونه هیچ حقه و نیرنگ و دوز و کلکی، آموزش های واقعی و موئثر در اختیار مردم میگذارند.

 

*** پس اینجا قرار نیست کسی شما رو گول بزنه یا از اعتمادتون سوء استفاده کنه***

 

- ممکنه خیلیا باز هم بگن که از کجا بدونیم شما دارین راست میگید و چرا باید حرف شما رو باور کنیم ؟!!

خب در جواب این سوال باید بگم که ما اینجا کسی رو نمیخوایم مجبور کنیم و این کاملا به خودتون بستگی داره که در چه شرایطی باشید و چه راهی رو انتخاب کنید و چطور به زندگیتون ادامه بدید؛ که مطمئنم شما باهوشتر از این حرف ها هستید که بخواید این فرصت فوق العاده که در اختیارتون قرار گرفته رو به راحتی از دست بدید.

 

توضیحات پکیج:

ایده ای که شما در این پکیج برای کسب درآمد با آن مواجه هستید یک ایده جدید و ترفندی ماهرانه است و از اونجایی که این روش توسط خودم ابداع شده است، شما آن را در هیچ سایتی چه خارجی و چه ایرانی پیدا نخواهید کرد.

باز هم تاکید میکنم که در اینجا ما اصلا قصد کلاهبرداری از کسی رو نداریم و اگه این حرف رو میزنم که این روش کاملا اختصاصی هست و فقط میتونید اون رو از سایت ما خریداری کنید. بعضیها فکر نکنند که این حرف رو میزنم تا اون ها رو تهریک به خرید این پکیج بکنم. همه کاملا آزادند و حق انتخاب دارند که سرنوشتشون رو تنها با یک انتخاب ساده از اینرو به اونرو کنند و یا مثل خیلیها که به سایت ما وارد میشوند و یک نگاه گذرا به سایت میندازند و میگن که این هم یه دروغ دیگه است و میگیرن میخوابن تا فردای دیگه ای رو با کلی مشکلات مالی و دغدغه های فکری رو شروع کنند، و عده خیلی کمی هم هستند که با انتخاب درست، فردایی کاملا متفاوت رو شروع می کنند و نتیجه اعتماد به ما رو به بهترین شکل خواهند دید.

 

 


 

 

 


 

خب نوبت به این سوال میرسه که این روش چه روشی است و چه ویژگی هایی دارد ؟

- ما در این پکیج یک ترفند رو به شما آموزش خواهیم داد که برای کسب درآمد از آن فقط در پنج روز اول یا کمتر از آن نیاز به فعالیت در آن را خواهید داشت و بعد از آن فقط شاهد سرازیر شدن پول به حسابتان خواهید بود.

- در این پکیج ما 6 تا فایل در یک فایل زیپ برای شما قرار داده ایم که برای شما مرحله به مرحله و با تمام جزئیات توضیح داده شده است که شما چه کارهایی باید انجام دهید تا به درآمد روزانه بالای 500 هزراتومان برسید.

- در پوشه اول دو فایل با فرمت PDF برای شما قرار داده شده است که دو روش تقریبا متفاوت را به شما آموزش میدهند که به شما پیشنهاد میشود هر دو روش را به کار بگیرید تا به بهترین شکل به یک درآمد میلیونی برسید.

- در پوشه 2 هم یک فایل ویدیویی قرار دارد که کامل کننده دو روش اصلی است و آموزش های آنرا باید بخوبی فرا بگیرید.

- توجه داشته باشید که این دو روش بسیار ساده هستند، و اگر میبینید در متن بسیار تأکید میکنم که فایل های آموزشی را با دقت مطالعه کنید برای این هست که مشکلی برای شما در طی انجام مراحل کار پیش نیاید.

- در پوشه 3 هم چند فایل PDF وجود دارد که شما را برای تکمیل کار راهنمایی خواهند کرد.

- در پوشه 4 هم هدایایی رایگان برای شما قرار داده ایم که شامل برنامه های کاربردی اندریود میباشد که میتوانید آنها را نصب کنید و از مزایای آن ها استفاده کنید

- در پوشه 5 هم روش های دیگر کسب درآمد از اینترنت را برای شما قرار داده ایم تا دیگر نیازی نباشد پکیج های دیگر را هم امتحان کنید چون همه پکیج ها همین ها رو با قیمتی بالای 200 هزار تومان به شما میفروشند و شمایید که این وسط ظرر کرده اید. اما با خرید این پکیج شما میتوانید از آموزش های زیر هم کسب درآمد کنید.

1. آموزش کامل ساخت سایت

2. بسته 20 سایت برای استخدام در منزل

3. سی و هفت روش فوق العاده و واقعی برای کسب درآمد از اینترنت

4. کسب درآمد از آپلود ویدیو

5. کسب درآمد از بورس

6. کسب درآمد از پاپ آپ

7. کسب درآمد ماهانه 8 میلیون از اینترنت (40 روش)

ما این 7تا آموزش رو فقط بعنوان هدیه خرید پکیج برای شما قرار داده ایم و در قبال این ها هیچ پولی از شما دریافت نخواهیم کرد

- در پوشه 6 هم آموزش کسب درآمد از تلگرام قرار داده شده است.

نکات و ویژگی ها :

1. این روش کاملا حلال و قانونی است و پول شما از طرف درگاه های پرداخت در ایران صورت میگیرد.

2. شغلی با آینده درخشان و با وقت آزاد زیاد برای سرگرمی و تفریح.

3. این کار راه اندازی کانال تلگرام و فروش در آن نیست.

4. این کار ارتباطی با گوگل ادسنس ندارد. البته میتوانید از گوگل ادز هم استفاده کنید تا میزان درآمد شما بالاتر برود.

5. این کار فعالیت در سایت های هرمی، تبلیغات کلیکی، بازاریابی شبکه ای ، فعالیت در بازار حرام فاکس و امثال آن نیست.

6. این کار هیچ ارتباطی با باینری آپشن یا فعالیت در سایت هایی مثل الیمپ و پیشبینی بازار ارز به کمک اندیکاتور ندارد چون این کار بجز سود ضرر هم دارد و شما با دلار و اینها سروکار دارید، و با مشکلات و محدودیت هایی که این کار دارد، اصلا این کارو توصیه نمیکنم و اینو بهتون بگم که خیلی از سایت ها دارند این روش رو حتی به قیمت 200 هزار تومان میفروشند و شما با ورود به این کار به سرمایه بالایی نیاز دارید.

7. با رعایت تمام نکات و مطالب آموزشی این روش شما روزانه بالای 500000 هزارتومان درآمد خواهید داشت.

9. با مرور زمان و کسب درآمد از این روش شما با استفاده یک درصد مبلغ بدست آمده از درآمدتون رو به اینکار اختصاص میدید تا 10 برابر آن را بدست آورید، مثلا اگر 100 هزار تومان فقط از درآمدی که کسب کردید رو به این کار اختصاص بدید با توجه به شرایط ، شما یک میلیون یا در مواقعی 2 الا 3 میلیون در هفته و 8 الا 11 میلیون در ماه کسب درآمد خواهید داشت.

10. ما در این پکیج برای شما در یک فایل هدایایی را نیز در نظر گرفته ایم که جمعاً با دو روش اصلی آن به ارزش 300 هزار ریال میباشد. اما ما با توجه به شرایط اقتصادی کشور و با در نظر گرفتن توان مردم، آن را فقط با قیمت 500000 هزار تومان در اختیار شما مردم عزیز قرار داده ایم.

11.این روش یک (شیوه تبلیغاتی خلاقانه و حرفه ای )است که شما با استفاده از آن میتوانید بدون سرمایه اولیه به درآمد میلیونی برسید.

 

*** برای اثبات همه این ها به شما اصلا نمیخوام لیست تراکنش های مالی یا ویدیو موجودی حساب رو برای شما به نمایش بگذارم چون خودتون خوب میدونید که با فوتوشاب و برنامه هایی برای اجرای تکنیک های ویدیویی و ایجاد موجودی فیک از حساب بانکی زیاد هستند که بعضی ها فقط برای جلب اعتماد شما دست به هر کاری میبرند و شما رو ناخواسته وادار به خرید محصولاتشون میکنند. ***

 

{ سوالات متداول }

 

1. با توجه به چیزهایی که گفتید؛ اگر شما انقدر درآمد بالایی دارید پس به درآمد فروش این آموزش چه احتیاجی دارید؟ پس چرا آموزش را پولی میفروشید؟ چرا رایگان منتشر نمی کنید؟

پاسخ: اولا که آگه بنده این آموزش رو رایگان قرار بدم خیلی از سایت های دیگه هستند که از مطالب ما سوء استفاده میکنند و این آموزش رو رایگان از از ما دریافت میکنند و اونو با قیمت خیلی بالایی به شما میفروشند که میبینید ما طوری عمل کردیم که هم به نفع شما باشه و هم ما

دوماً اینکه اگر من این آموزش رو رایگان در اختیار شما بگذارم، شما اون رو یک چیز بی ارزش تلقی میکنید و اصلا رغبت نمکنید که سراغ آموزش ها برید

سوما هر کسی در فضای کسب درآمد از اینترنت باید از هر طریقی که میتونه کسب درآمد کنه و من دلیلی نمیبینم که که چیزی که براش زحمت کشیده شده رو رایگان در اختیار همگان بگذارم. شما خودتون هم اگه بودید وجدانتون اینرو قبول میکرد؟

 

2. قیمت آموزش شما برای من خیلی گرونه من حتی پول خرید آموزش رو قراره از دوستم بگیرم. خواهش میکنم اگر این آموزش هم مثل بقیه آموزش های موجود در اینترنت کاربردی نیست و درآمدی نداره بهم بگید.

پاسخ: دوست عزیز نگرانی شما کاملا طبیعیه، من هم یه مدتی مثل شما بودم و اینقدر دنبال این آموزش ها میرفتم و برای این پکیج ها هر طوری بود پول خرج میکردم و هیچ نتیجه ای نمیگرفتم. اما بهت اطمینان کامل میدم که این آموزش رو داری از کسی دریافت میکنی که تمام راه های مزخرف و بی نتیجه رو پشت سر گذاشته و با تلاش و کوشش به روشی دست پیدا کرده که همه ضرر های قبلی خودش رو با اون جبران کرده و در این مورد که شما پول این پکیج رو دارید از دوستتون میگیرید. میتوانید به محض اینکه این پکیج رو دریافت کردید و آموزش ها رو دیدید، کارتون رو شروع کنید و با درآمدی که از این کار کسب می کنید پول دوستتون رو کاملا بهش پس بدید.

و در مورد قیمت آموزش باید بگم که این آموزش به هیچ وجه گرون نیست و اگر میبینید که سایت های دیگه آموزش هایی با قیمت 20 هزارتومان یا کمتر بعنوان آموزش کسب درآمد از اینترنت میفروشند باید بدونید که در اون آموزش چیزی جز چرت و پرت وجود ندارد. و اینو بدونید که هیچکس حاضر نیست روشی که دارای پتانسیل کسب درآمدی بسیار بالا است را با قیمت 20 هزار تومان یا کمتر به فروش برساند؟؟ و توجه کنید که قیمت اصلی این پکیج 100 هزار تومان می باشد. ولی به دلیل مشکلات مالی شما عزیزان و ناتوانی پرداخت این هزینه، 50% تخفیف ویژه برای شما قائل شدیم و شما میتونید این آموزش رو تهنا با قیمت 50 تومان خریداری کنید. حالا دیگه انتخاب با شماست میتونید با این پول یه پیتزا و نوشابه بخرید یا این مبلغ ناچیز رو صرف خرید آموزشی بکنید که 100 برابر این 50 تومان رو به شما برگردونه.

 

3. اگر این آموزش هم مثل بسیاری از آموزش های موجود در اینترنت قابلیت کسب درآمد نداشت چی؟

پاسخ: ما به شما {تضمین بازگشت وجه} رو میدیم در صورتی که کسی تمام نکاتی که در آموزش گفته شده را انجام دهید و بعد از یک ماه فعالیت حساب شده با ارائه یک گزارش کلی از فعالیتتون ادعا کنید که نتوانستید به درآمد برسید، مبلغی که بابت آموزش پرداخت کردید را دو دستی تقدیم حضور شما میکنیم. این تضمینی که برای بازگشت وجه داده ایم بصورت قانونی جزو "متن معامله" محسوب میشود و ما هم طبق قانون قطعا به آن عمل خواهیم کرد...(البته مطمئن باشید کار به اینجاها و درخواست بازگشت وجه و این مسائل نمی کشد)

 

4. من کامپیوتر ندارم، میتونم با گوشی از این آموزش کسب درآمد کنم؟

پاسخ: بله دوست عزیز شما تنها با یک گوشی اندروید و یک اتصال به اینترنت معمولی هم میتونید از اینطریق کسب درآمد کنید. اما با کامپیوتر یا لپ تاپ کارها رو خیلی راحتتر میتوانید انجام دهید. توجه داشته باشید که یک بخش از این آموزش کاملا با گوشی انجام میگیرد و شما میتوانید همه مراحل را تنها با گوشی اندرویدیتون انجام دهید.

 

5. با گوشی هر کاری میکنم نمی تونم از طریق لینک ها فایل ها رو دانلود کنم. چیکار کنم چطوری دانلودشون کنم ؟

پاسخ: برای دانلود کردن فایل ها با گوشی اندروید از مرورگر کروم استفاده کنین و اگر احیاناً موفق نشدین از برنامه ADM استفاده کنیند. این برنامه بهترین برنامه مدیریت دانلود برای گوشی های اندروی هست. اگر این برنامه رو ندارید می تونید به راحتی از اینترنت دانلود و نصب کنید. در کافه بازار هم موجود هست. دوستانی هم که سیستم عامل گوشیشون IOS هست حتما از یک دانلود منیجر خوب مثل ADM استفاده کنند تا در دانلود کردن فایل ها با مشکلی مواجه نشوند.

 

6. فایل ها رو دانلود کردم ولی نمیتونم بازشون کنم. چطوری باید بازشون کنم؟

پاسخ : فایل هایی که دانلود میکنید با فرمت (zip) هستند. برای اینکه بتونید بازشون کنید باید از برنامه (winrar) استفاده کنید و فایل ها رو از حالت فشرده خارج کنید. اگر این برنامه رو ندارید میتونید نسخه اندروید یا نسخه کامپیوتر اون رو از گوگل دانلو کنید و نحوه کار کردن با اون رو از اینترنت یاد بگیرید.

 

7. چرا سایت شما نماد اعتماد الکترونیک ندارد؟ پس ما چطوری میتونیم به شما اعتماد کنیم و فایل های آموزشیتون رو خریداری کنیم؟ اومدیم و شما هم مثل بقیه سایت های کسب درآمد دروغگو و کلاهبردار بودین؟

پاسخ: همان طور که مطلع هستین نماد اعتماد الکترونیک و سایر مجوز های لازم نشانه اعتبار هر سایتی جهت امنیت پرداخت و حفظ اطلاعات مشتری که تمام مجوز های لازم اخذ شده و شما میتوانید برای مشاهده به فرم انتهای مطالب رجوع کرده و بر روی گزینه قرمز رنگ (%100 گارانتی خرید) کلیک کنید.

 

 

*دوستان عزیز اگر مشکلی داشتید میتونید از قسمت پشتیبانی با ما تماس بگیرید تا شما رو کاملا راهنایی کنیم.*

 

*نظرات خودتون رو هم میتونید از قسمت نظرات برای ما بفرستید.*

 

توجه : اگر هم میبینید که بخش نظرات و دیدگاه ها خالی است برای این هست که این پکیج به تازگی توسط ما در سایت قرار داده شده است. و امیدواریم ما رو از نظراتتون مطلع کنید. تا مشکلات کاملا برطرف شود.

 

 

برای ثبت نام و خرید پکیج به فرم زیر

مراجعه کنید


مبلغ واقعی 252,222 تومان    55% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 113,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 588

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما